Torsdag och kväll

Nu är Vincent lagd för natten. Jag har hållt på med köket. Diskat och torkat av bänkarna. Marcus kom på en bra grej förut. Vi har haft lysrör i köket, så han tog ner dom (dom hr aldrig fungerat nämligen.. ) och han satte upp en vanlig lampa istället! Vi har aldrig haft så mycket lyse i köket förr! Tänk vad man kan komma på efter man har har bott i samma lägenhet i ett och ett halvt år. =) Imorgon får vi äntligen pengar och jag måste komma på att köpa nya diskgrejer till köket! Typ, ny diskborste, diskmedel, disktrasa m.m. Det är också utvecklingssamtal med med Vincent imorgon på dagiset. Se om dom hr nått kul att säga. =) Fast jag tror att det kommer att gå bra. På lördag kommer Anders och det ska bli jättekul. På söndag blir det storstädning i badrummet. Dels under badkaret *host, host* =) Nu ska jag se en spännande serie på sexan. Grimm. Verkar grymt.. Typ som jag gillar! Hahahahaha! Godnatt och sov så gott alla läsare! Vi hörs imorgon! P.S Glöm EJ bort Dagens Blogg! Skulle vara kul om ni var med!

Kommentarer
Postat av: Louise

okej :) tack :)

2011-11-18 @ 12:03:08
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0