Tisdag + halvdålig dag

Förlåt att jag uppdaterade så sent, men jag har haft en dålig kväll.
Brände mina fingrar när jag skulle ta ut flaskan med välling ur mikron.
Gjorde ont som fan och jag blev mer och mer irriterad.
Det gjorde alltså så ont, så jag var tjutfärdig. =(

Gjorde ett svenskaprov idag och det gick.... åt helvete! =(
Hade jag vetat liiiite tidigare än halv tio på förmiddan, hade det nog gått lättare.
Men, jag måste fan att lära mig titta på skolplattformen fronter.
Men naturligtvis så gör jag aldrig det.
Blir så irriterad på mig själv.

Nu till positiva saker;
Jag och Vincent var i Jönköping idag och fixade nya skor till honom.
Han sov i bilen dit och var ganska gnällig när man väckte honom.
Men det blev bättre när han hade fått i sig i lite gröt. =)
På vägen hem lekte han och jag tittut och det tyckte han om.

Jag har tagit lite bilder, men jag hittar inte kameran =/
Lägger in så fort jag hittar den.
Njut av denna härliga bild istället! :D
Hej så länge!
Här han precis nyfödd och nöjd att få komma ut till världen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0