JOBBIG DAG!!

Imorse ringde Marcus mig och frågade om jag verkligen betalade hyran förra månaden. Han sa oxå att hyresvärden hade ringt vår borgenär och han hade betalat hyran. Jag visste att jag hade betalt den, så för säkerhets skull loggade jag in på min bank. Jag såg att hyran var betald. Efter ett tag ringde Marcus igen och sa att han hade pratat med hyresvärden. Och vet ni vad hyresvärden sa? Han hade inte sett att vi hade betalat den, det hade tydligen varit nått fel på bankgirot eller vad han nu sa. Så vi hade betalat hyran och vår borgenär är vansinnig för att hyresvärden inte såg det från början! Men det är ju ganska förstårligt- Vilka nötter det finns. Jag har också väntat typ hela dagen att Sara skulle ringa. Hon ringde vid elva. Men har inte ringt nån mer gång. Hon skulle nämligen komma hit idag. Så medan jag har väntat har ju tiden gått och det har hunnit blivit sent och det. När jag, Marcus och Vincent kom hem från utvecklingssamtaket så fick jag fyra sms ifrån Sara om att jag skulle svara. Så antagligen har det varit så att hon har försökt ringa, men inte kommit fram. Så Marcus tyckte att jag skulle starta om telefonen och nu har jag gjort det. Än så länge har jag inte hört något. Marcus var ute och käkade med din mor idag och då fick jag vara hemma med Vincent. Passade på att städa och plocka ordning. Var ju på utvecklingssamtalet med Vincent och det gick hur bra som helst. Han har lärt sig väldigt mycket bara på detta halvår han har varit på förskolan. Nu ska jag ner till tvättstugan. Kommer in snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0