En bra dag

Godkväll alla kära läsare! Idag har det varit en kanonbra dg. Började med att vi vaknade vid elva, inklusive Vincent. Marcus duschade av Vincent, för han hade bajsat och var gansk röd. Jag rotade igenom kartongen med julgrejer jag fick av svärmor igår. Sen satte jag upp lite tavlor som jag hade fått med. Fick lite julgardiner och dukar med som jag gick ner till tvättstugan med. Slängde i dom tvättmaskinen och tog upp tvätten från igår. Efter det klädde jag på Vincent och vi gick ut. Vi gick till Willys och väntade på Anders som skulle komma med tåget. Vi gick och sneglade på en vit bokhylla jag ville ha. Den var på Jysk och kostar 800kr. Vill så gärna ha den. Den är verkligen skitfin. Jag gick in på Jysk och frågade om dom hade plastgranar, men dom hade bara dom här små. Och en sån ville jag inte ha. Så jag frågade killen jag pratade med om Fyndlagret hade julgranar. Han sa att dom inte hade fått in dom än. Och han sa också att Fyndlagret brukar beställa in ROSA granar! JAG VILL HA!! HAHAHAHA! Skulle vara i chockrosa med och det är ju MIN färg!!! Så snacka om att jag SKA köpa en sån när dom kommer in! Efter ett tag satte vi oss ner och väntade på Anders. Det roliga då var att jag och Marcus pussade varann och Vincent såg ju det. Och nu kommer det bästa: Marcus böjde sig fram för att pussa Vincent och Vincent gjorde samma sak! Fy fan vad söt han är! När Anders kom gick vi in på Willys och handlade. Sen gick vi hem. Marcus gav Vincent youghurt eller vad det nu stavas. Sen la vi Vincent och käkade själva. Vi har fikat och haft det jättetrevligt. Vid sju gjorde jag iordning vällingen till Vincent och medan han åt så passade jag på att diska det lilla som var i köket. Detta var min dag och blev ganska mycket skrivet. =) Jag kommer in sen och skriver lite mer. Ha det bra i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0