Blandat



Ingen som ville bli dagens blogg idag?
Äsch, vad fan det går fler tåg. =)
Inte sant?

Vincent får sin kvällsvälling nu, och snart ska han sova.
Det blir en helt ny omställning för honom nu när han är på dagis och så.

Marcus bakar chokladbollar och det är lika bra det.
Jag är nämligen sugen på allt!
Bredvid mig har jag en kopp te, och det är dels för att jag fryser som fasiken.

Funderar på om jag ska ta med mig datorn ut till vardagsrummet och köra Halo.
Är på andra banan nu. Så jävla kul det är. =)
Marcus blev ganska chockad första gången jag sa att han skulle lägga in Halo i min dator.
Och jag tror att han fortfarande är lite småchockad. =) hehehehehe
Han trodde väl inte att jag skulle börja spela det. =)

Kommer in senare ikväll, så får ni veta mer!


Kommentarer
Postat av: Louise

Godmorgon! :)

Dagens blogg vinnarna är nu uppe! Kika in och se om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

2011-11-17 @ 08:26:40
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0